home about awards exchange Image Map

15 November 2012

Header Baru

Salam maal hijrah. Ada yang bekerja. Ada yang bercuti. Like me!! Berangan hari ini nak buat report sebenarnya. Nak siapkan chapter 2 dan sedikit chapter 3. Ok! Saya baru nak start buat actually. Ish. Ish. Ish. Tapi tapi tapi ... tak buat puunnnnn .... keje ni yang dibuatnye .. 


Hehe. Cer cer tengok header kite dah tukar. Hehe. Bila dah ngadap Ps cam ni lah jadinya. Dua keje disiapkan hari ini. Keje yang sepatutnya dibuat tak terbuat pun. Nanti nak buat tang footer lak. Pastu habeh satu blog di-renovate. InsyaAllah ada kelapangan akan dibuat.

Esok keje balik. Takde mood nak pegi esok. Kena naik bas pagi-pagi. Sebab selalunya pak cik saya yang baik hati itu hantar. Tapi beliau cuti esok dan dah pulang ke kampung bersama mak, adik, adik T____T  JADI!!! Untuk memotivasikan diri sendiri semangat pergi keje esok!! Sabtu cuti! 1 hari je tinggal untuk minggu ini. Bos pun takde. Opis jadi milik beta. Bwahaha.

Tetiba, terpikir untuk jadi freelance designer. Tapi tapi tapi tak terer lagi bab Ps dan Ai. Boleh ke buat freelance ni? I need to learn more. Baiklah. I will think about it later. Now. Say good night. Maafkan kesalahan saya dan saya dah maafkan kesalahan awak.

......

"Jadi freelance designer ok x?"
"Ohhh! Acik nak jadi freelance surveyor."
o_0

......

Mari sama-sama kita doakan keselamatan rakyat di sana yang dizalimi.
#PrayForGaza

4 comments:

Anisa Anuar said...

cun2 header ni murni...free lancer?? orait sgt tu...leh nisa promote skali.. =)

Hidayah Murni said...

nisa: haha. ok boleh promote. tp kite blum stat wat freelance lg.. nanti i gtaw u ye..

cik lisa said...

Header cun! Sangat lah cemburu sebab wa tak pandai tentang pS ni ,muehehe . Kalau melukis doodle tu boleh lah jugak, ihiksss

Hidayah Murni said...

Sa Michaisi: sy x pandai sgt ni.. awk pandai lukis doodle lg best. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting