home about awards exchange Image Map

29 June 2010

Kembar David Beckham

salam
saya jumpa kembar David Beckham (DB) pemain bola sepak tu
tak kan tak kenal kot
masa berjalan-jalan, berlari-lari anak dalam bilik kesayangan sambil layan hujan yang turun dengan nyaman dan usha figura dari 'Naruto' 
[oi2.itu figura yang paling disukai 0_o] mestilah figura Kakashi sensei (Ks).hahaha
apa kaitan Ks dengan DB? kembar ke? tak cayalah.

 David Beckham vs Hatake Kakashi

setelah dibelek-belek Ks dan DB, saya perasan ada persamaan antara mereka iaitu diorang hensem sebab tu saya kata kembar [my opinion.wahah]
DB gempak masa main bola dengan tendangan melencongnya dan golkan bola.da lama usha DB, sejak beliau main tuk MU lagi.hee
Ks lak power dalam jutsu dan terkenal dengan 'Copy Ninja Sharingan Kakashi' di samping beliau cool masa handle anak2 buah [i like!] citer 'Naruto' pun da lama follow
DB da semakin tua.harap beliau bole main bola dengan bagus lagi dan Ks pun da meningkat usia.hu~ tak apa beliau maintain cool (^_^)v

eleh.saya pun ada kembar gak.hah! sejak bila!
da lama da.cuma tak bagitau korang je sebab tak terasa nak kecoh
[habis tu naper sekarang baru bagitau.hesh!]
suka hati la.hahah ni lah kembar saya

sama ke muka kami?huh

kami kembar? biasa la tu kalo adik beradik mesti lah muka lebih kurang sama kan. baru2 ni adik(alin) yang kecik panggil kitorang kembar.hahah kelakar sungguh, sebab ena(kembar tudung putih) suka beli barang yang sama macam saya, sampai alin confuse "aku ingat ko pegi bilik air, rupenye ena" hahah bertambah confuse lagi saya dan orang yang tak kenal kami, akan anggap ena tu kakak(padahal~haha). tapi citarasa kitorang tak sama keyh [kadang2 ada yang sama.ha]

  gambar masa raya 09

walaupun kitorang kadang2 suka gadoh, buat bising kat rumah tapi kitorang tetap 'cool and maintain' hahaha.
abah mak memang sabar dengan kerenah kitorang.hahah.rock n roll!
saya sorang je suka DB dan Ks.heheh!

>>dalam hidup korang pun mesti wujud kembar gak kan (o_0)||

 [ena cakap raya tahon ni pakai tema kain tak ada corak.huh?]
 

2 comments:

Jijah Iman said...

haha..ngeng..ap y sme ntah...

Hidayah Murni said...

@RiangRiang haha.ri tu jumpa kembar jijah hoho
>> Pakwe Baek Punya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting