27 April 2013

Kembar sangat

Bila teringat, terasa nak gelak pun ada.

Semalam, kami plan nak pergi pasar malam kat Sri Muda ni je. Alang-alang off day, Ena pun balik keje awal. Kami bertiga, Ena, Alin & me pun gerak dengan berjalan kaki dari rumah.

Saya ternampak kembar Alin. And I was like, mata terbeliak pandang pempuan tu. Pempuan tu senyum je.

Alin perasan akan pempuan tu.

Ena was like "Ha?" -- blur.

"Weh sama!" -- cakap slow.

PAK!!! saya kena siku dengan Alin. Nak tahan gelak tak jadi sebab reaction lepas kena siku terus tergelak besar jugak kat situ.

"Suar jeans ngan selipar pempuan tu sebijik macam yang Alin pakai."

Again, Ena was like "Ha???!" -- blur blur.


#PRU13 -- bila malam takde citer best

23 April 2013

Sesungguhnya

... sesungguhnya dah lama tak buka blog ... 
... semoga semuanya dalam rahmat-Nya ...

*cacat*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting