08 July 2012

Sembang


"masuk la program apa sekali pun.. yang mana bagus tu pergi la.. yang boleh bantu masa depan tu pergi la.. asalkan pandai jaga diri.. "

.....

"dah solat ke belum ni.. dah ngaji ke.. dah makan ke.. lapar tu jangan tahan-tahan perut tu nak makan.. gastrik kang.. "

.....

"nanti nak pergi praktikal tu naik apa.. tak ade kawan laki ke pempuan ke nak anta sekali.. pergi naik bas tu mak risau la.. basnye pukul bape datang.. ada ke basnya.. "

.....

"ko tak de kawan spesel ke.. yang laki.. kawan-kawan je dulu pun tak pe.. "
"erk mak.. mane ada. malas pikir. entah.. "
"ada le tu nanti ek.. coming soon.. "
"insyaAllah.. "

.....

"ko lagi bape tahun nak abis belaja.."
"acik.. dah nak abis la.. sem depan dah praktikal.. "
"oo.. takde pakwe ke. dah bole nak kawen ni.. "
"hapekebendanye. acik tu kena kawen dulu. umo bape da tu ha !! "
"nanti ada yang masuk minang baru taw.. heheh ! "
"erk =.= acikkkk niiii !! "

.....

"ko balik tak minggu ni? bawak laptop taw.. berokben pun. nak online. heheh.. "

"ko ada cite best tak. balik umah kang nak tengok taw.. "

"weh. jom pergi beli barang. dah lama tak jalan-jalan.. "

.....


alhamdulillah masih ada mereka..
esok abah operate..
ya Allah, Kau permudahkanlah segalanya..


7 comments:

FiqRie Skeleton said...

yang 4 ngan 5 tu nmpk tanda2 dah.. haha

*moga2 abah ang kembali sihat*

Hidayah_Murni said...

tanda hapenye!! tipu2. haha

*diharapkan sgt. insya-Allah*

aton said...

Puan Latifah dah follow step Puan Mardiyatun...ehem! lepas ni sape la pulak ye? :D

"semoga Allah permudahkan dan lancarkan urusan operation itu..ameen!"

Hidayah_Murni said...

ehem!! aton la. byk sgt cite kawennye..

*amin :)*

FiqRie Skeleton said...

tengok2 die plak follow yg dua orang tu~ haha

Hidayah_Murni said...

sapa folow?? aton memang.. org lmbt lgnye..

aton said...

halluuuuu~~
kopi ke milo?
haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting