11 November 2012

101112

Salam malam yang sejuk, dingin, bau-bauan lepas hujan. Ok air sg. klang tu macam dah nak mencurah-curah dari benteng. Last time banjir teruk kat kawasan sini masa 1995. Diharapkan tidak berlaku lagi.

Walaupun dah 111112 nak cite pasal 101112. Pagi itu sehingga petang lepak kat uitm setelah sekian lama tidak dapat mengizinkan diri. Sebenarnye ada PERKAD! Perjumpaan dimulakan dengan menumpangkan diri ke kereta bapa Aton. Menuju ke parking Mawar UiTM. Alhamdulillah dapat jumpe mereka.


gambar-gambar ni ihsan daripada kamera orang lain..
walaupun enset sendiri ada kamera.. puii

Kalah menang belakang cite. Yang penting usaha dan semangat korang sebagai satu pasukan. Tahniah team PERKAD Bomba. Teringat memori silam 3 sem join perkad. 1 sem sebagai peserta, 2 sem sebagai penanda kiri. Cuak dalam baris tu tak terkata dangan semua orang tengok macam nak makan. Harharhar.

Satu hari dengan korang ni diakhiri hari dengan beli barang dapur awww dapur sangat. Hahah. Makanan je semuanye. Thanx Aton for the riding hood sampai umah. InsyaAllah kita akan berjumpa lagi di lain masa. Jaga diri baik-baik sahabat sekalian dan teman-teman yang baru di kalangan mereka pelatih Perkad kami maybe. *weh..dak perkad ni femes habaq ang.. hekhek*

"pertemuan kita di suatu hari.. menitikan ukhuwah yang terjalin.."

.....

"weh. nak pegi laiberi tak esok pagi?"
"apa? ok set!!"

7 comments:

Ainismaira said...

wah.. bestnye masuk kawad kaki .. :D

aton said...

tudiaaaaa~~
sesampai di rumah semalam.
orang dah tetidoq dah..
rasa macam orang plak yang join perkad penatnya...haha~ :D

Jika Allah izinkan,
ada masa & umur kita diketemukan.. <3

Hidayah Murni said...

ainismaira: tak join pun.. datang tengok je.. hehek.

aton: insyaAllah :)

Anisa Anuar said...

wooooo no wonder la... =)
rindu sgt zaman2 berkawad ni

Hidayah Murni said...

nisa: kaannnn me pun jd rindu kawad ble tingat kt dorg..

Siti Safiah Abd Rahim said...

gambar saya ada laa ^_^ daa lama kita x jumpa kan..sronok rasanya walaupun sekejap..

Hidayah Murni said...

k.piah: mesti ada gambar kak dlm banyak orang tu. hekhek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting