03 September 2011

Baraan Sg. Samak + Makan!!!

Assalamualaikum

seperti yang telah diberitahu pada post yang lepas. cite pasal apa??? bole tengok sini [ klik ] 3 syawal perjalanan raya ke rumah saudara belah abah diganti dengan baraan ke SG. SAMAK, PERAK!! 3 kereta pergi sana. tu pun bole dikira ramai sebab dah ramai ahli keluarga yang pulang ke kampung.

kete acik mail kat depan .. kete acik jalil kat belakang ..

lepas tu posisi bertukar dengan kitorang yang lead baraan sebab nak elak jalan sesak. acik unus amek shortcut yang tak pernah lalu tambah iwan yang dah pakar jalan kampung *kunun je ~,~ hahah* dia dah biasa kerja hantar barang kat kampung.

siblings ..
*yang kecik sekali mengada tak nak ikut

pada malam esoknya iaitu 4 syawal ada reunion dengan saudara-mara famili haji daud iaitu bapak nenek juga arwah moyang saya neh. malam reunion tu nanti ada aktiviti bertukar hamper. kitorang pun cari barang-barang kat sg. besar. sempat lagi tu pergi mencekik satay. hahah.

masing-masing pelahap. haha.


eh tunggu sekejap!!!

hari ni 3 september bufday dak alin ..

"SELAMAT HARI LAHIR!!"

2 comments:

aton said...

Otanjoubi Omedetou adik Murni!! :) hehe~

hiDAyah_muRNi said...

@atonheheh. adik je.. me punye lmbt lg.. haha =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting