home about awards exchange Image Map

09 July 2013

Ramadhan

Assalamualaikum.

Ye saya kembali lagi di sini. Sesungguhnya merindui zaman-zaman rajin mem-blog. Nak kata bizi tu takdelah sangat. Ada je cuti. Cuma bila cuti, time memang betul-betul cuti duduk rumah, rehatkan diri. Sekejap je masa berjalan. Kita umat Islam akan menyambut bulan Ramadhan. Esok Insya-Allah. Dah lama saya tinggalkan zaman belajar. Dulu saya menunaikan ibadah puasa bersama teman-teman belajar. Kini, saya menjalaninya bersama teman-teman bekerja. And of course bersama keluargaaa..

Masa tidak akan menunggu kita. Memang betul! Kita kena bergerak ke depan. Di belakang itu, kita perlukan ia sebagai pengalaman dan pengajaran untuk masa depan. Jika ada kesilapan, kita perlu perbaiki supaya kita tak buat lagi, Jika ada kejayaan, kita perlu beringat untuk sentiasa bersyukur dengan Allah.


Tak banyak nak bagitau dalam entri kali ini. Selamat menunaikan ibadah di bulan Ramadhan. Semoga kita semua sentiasa dirahmati-Nya. Insya-Allah, ada kerajinan kang saya akan citer-citer lagi.

*rasa macam entri ni skema pulak..oohhhh... laapaarrr... kpai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting