05 July 2010

Malaysia Musim Sejuk !

salam
pagi tadi kami seramai lapan orang telah pergi bermain ice skating kat sunway piramid.hohoho
kerana seorang membe yang excited sangat nak pergi dan mengajak kitorang,,
walaupun pagi itu hujan turun dengan lebat.sejuk brrr...
mari kita jenguk kejadian yang berlaku di sana.hahah

[sebelum kejadian]




[ketika kejadian.hahaha]








 [kami lah berlapan gadis.wahaha]

baeklah sampai di sini saje.ada banyak lagi gambar tapi ini lah yang terbaek setakat ni. mata pun sudah mengantok. esok pagi ada kelas tambahan.hu~ jom ramai2 pergi lagi.hahahah  

trimas kat kamera handset mereka.wee~

2 comments:

atOn said...

ooohh..same2...
kamera i tu mahal tau..
mun jgn memain..
cbe la mun carik n-gage yg ade kamera kat kedai..haaaa..da xde da tau.. :D hehe~

hiDAyah_muRNi said...

@atOn ha! ape ni. sapa punya kamera ni. opps orang len lak yang terbangga,wahah

>> Ney Ezzo's Giveaway ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting