home about awards exchange Image Map

25 August 2010

< Kempen 1 Blog 1 Bendera >

Salam
sempena bulan ogos bulan kemerdekaan ni semangat glerr nak gantung bendera dalam bilik. well, almaklumlah dekat kolej buat pertandingan bilik tercantik dengan bendera-bendera yang digantung. kitorang ni punye semangat sampai nak amek dan cilok je bendera yang banyak gantung kat fakulti. hahahaha! tapi bulan puasa ni kene buat baek ye ingat tu kawan-kawan. 

 [tak baek panjang tangan]

 
 
then, masa bukak blog ada kempen 1 blog 1 bendera, wow! dengan semangat lagi nak join the club. weehee~ kempen ni bukan contest/giveaway yang dapat hadiah ok. kita sebagai rakyat malaysia kene lah ada semangat patriotik sebab dengan susah-payah perwira kita terdahulu mendapatkan kemerdekaan. walaupun dulu masa sekolah tak suka belajar subjek sejarah yang banyak nak kene baca dan hafal. huh! saya bangga menjadi anak malaysia! 


jom ramai-ramai semarakkan bulan kemerdekaan ni dengan letak bendera kat dalam blog. kempen ni dianjur oleh http://mahamahu.blogspot.com/ dan boleh dapat macam-macam jenis design bendera di sana. 

 
di bulan ramadhan ni juga tak payah tamak dalam berbelanja makanan berbuka puasa. bagi pelajar-pelajar Uitm S.Alam kalo tak nak keluar duit, pergi lah pusat islam kat sana ada iftar dan bole solat berjemaah kat sana gak. teguran ni tuk diri sendiri gak. huhu baek! sampai sini lu tuk entri kali ni.

 [suke sangat beli ayam goreng K.F.C kat DC wee~]

2 comments:

Nas said...

ok2..akan singgah disana sebab bz sat skunk..nak g masjid lagi...huhu..sedih gak sbab merdeka 5 hari lagi tapi suasana xrase pom..

Hidayah Murni said...

@nas btol.dulu mse skola n matrik meriah ktorg celebrate =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting