21 September 2012

Dengue Infection

"aku kan pergi.. bertemu kekasih abadi.. tiba masanya kau mencari teman pengganti.."
Teman Pengganti - Malique ft Black


Hari tu pegi klinik nampak sign kat atas tu kat depan bilik doktor. Then, teringat kejadian long long time ago. Bulan 5 tahun 2011. Masa intersesi. Syukur saya ada sahabat, Aton. Dia yang memujuk, memaksa, datang bilik lagi suruh pergi klinik. Kalo tak, haiishh memang maleh betui nak pegi dengan tak laratnya lagipun. Padahal masa tu pikir nak amek MC jek. Tak sangka pulak hasil check up nya begini begitu. Doktor bagi rekod pemantauan lagi.. wow.. nak tahu apa yang ada dalam rekod tu? Tapi saya bukan doktor tak paham sangat jargon medic ni. Kena marah dengan doktor lagi. Uwaaaaah!

Panduan penjagaan orang-orang macam ni?

Sambung nanti pulak ye hadek hakak habang sekalian. Maafkan saya. Seharian ngadap design. Tayed oledi.

. . . . .

"dik.. susahnye nak amek darah awak nih.. tak leh nak cari salur darahnya.." 
sadis sungguh T___T

2 comments:

aton said...

*tersedak*

patut laaaa..ada yang menyebut nama rupanya.. (^___^)v

rindu pulak kat empunya belog ini...ada masa, jika diizinkanNya, kita berjumpa ya? <3

Hidayah_Murni said...

uhuk uhuk. bisa dijumpainya pun.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting