01 January 2011

Kemudahan Khusus Untuk Pengguna Basikal

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Aha. sekarang ni kat negara malaysia, tanah tumpahnya darahku dah kurang penunggang basikal.. yang ramai ialah penunggang motosikal. kat rumah pun paling koman basikal untuk budak kecik.. tak pun tak ada langsung basikal.. macam manalah kedai basikal nak kaya. bengkel motorlah paling untung. hahak.


gambar dari sini. [ klik ] tu tempat letak basikal di jepun.. canggih woo.. korang pergilah tengok sendiri kat sini. [ klik ] mungkin kat malaysia tempat letak motor dan kereta yang canggih macam tu diperlukan. wahah. kena pikir kelebihan dan keburukannya..

[ sekarang ni asek ulang lagu jalan pulang je.. hu]

2 comments:

atOn said...

@_@ hoooo~
gilak ar..
mmg dah jauh bebeno org jepon pk..
dasat2~

hiDAyah_muRNi said...

@atOnha. tu le pasal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting