17 January 2011

Sains Sistem Bergabung di Tasik !!

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Hujung minggu ni penuh dengan aktiviti pusat pengajian sains sistem iaitu Jalinan Ukhwah Sains Sistem yang menggabungkan 4 persatuan iaitu BizComp [persatuan saya la tu.. heheh], AI, IT, dan ISE. tempat di Taman Tasik Shah Alam dan padang MBSA. pergh. memang ramai la kan bila da gabung semua.. sebagai ajk pendaftaran dan jualan sangat best jalan-jalan.. dan letih tengok diorang main explorace.. [tak main pun boleh penat kah. haha] ni ada sedikit saguhati untuk tatapan korang sepanjang aktiviti kami pagi tadi sampai petang..










tu saja gambar yang tak berapa nak canggih dari lensa telefon bimbit. hehe. kami BizComp ada banyak aktiviti sepanjang semester ini. nanti akan di-update lagi. insyaAllah..

4 comments:

atOn said...

i like!! (^^_)
xsabau nk pi dungun! yeay!!~

hiDAyah_muRNi said...

@atOnoho. insyaallah bizcomp akan ke sana.. yok..

hasrul hassan said...

Salam .. seronok nampak dalam gamabr ni .. :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

hiDAyah_muRNi said...

@hasrul hassan memang seronok! (>_<)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting