20 January 2011

Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke MRSM Tingkatan 4 Pengambilan 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.


tepat pukul 9 pagi uitm shah alam tak ada elektrik.


tempat lain tak tahu ada tak. nasib baik pagi-pagi dalam bilik ni sejuk tak ada la hangat sangat walaupun rasa hangat sikit-sikit. amende ayat pusing-pusing ni. hahak. abaikan. malam tadi dah charge penuh bateri laptop tapi bateri handset pulak lupa nak charge. tinggal satu bar je sekarang. adeh. nak keluar jalan-jalan amik angin lepas ni. petang ni member ajak makan kat rumah diorang. ok ini kool! tapi macam mana nak pergi sana. adeh. 




ok habis. ini ada semakan keputusan permohonan kemasukan ke MRSM tingkatan 4 pengambilan 2011. [ klik ], yang ni pulak kemasukan ke MRSM untuk tingkatan 1 pengambilan 2011 [ klik ]. adik gua ada apply ke MRSM. erk. tak ada kot. dia da masuk SAM Pantai Baharu. hehek.


tak ada elektrik ni susah pulak nak buat kerja dalam uitm.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting