27 June 2010

Alamak!

salam
kenapa??apa da terjadi?
ayam jiran sebelah da bertelor ke??
yeye! bole mintak kat uncle nanti
hahaha.suka hati je.macam dia nak bagi,

apa yang kecoh2 sebenarnye ni,hesh!
hee~ saya kena tag dengan miss aton
pernah baca pasal tag ni kat blog membe tapi tak di-tag,so tak ada lah kecoh2 berangan segala bagai nak buat tag tersebut.hahah
akhirnya di-tag juga, trimas aton! 

No. 1: Do you think you are hot right now?
no because it really cold and i'm wearing sweater
[tak tanye pun pakai apa.wahahah]

No. 2: Upload wallpaper that you are using rite now


No. 3: Last time eating pizza?
in the month of May, my father treat us at Pizza Hut.alhamdulillah,
 
No. 4: Last song that you listen?
nasyid song at aton's blog
[sebab tengah bukak blog aton.haha]
 
No. 5: Others things that you are doing right now?
listening music
[sambil selesakan kaki yang penat 1 hari b'jalan.fuh!]

No. 6: Other than your name what is other name that you people use to call you? 
nini cekolat celop.celop2~hahah.ada lagi tapi malas la nak bagitau =P

No. 7: Tag five person

1. @};- Ecah
2. @};- ilien
3. @};- Aqqi
4. @};- Fify
5. @};- Jijah


Who is no. 1 for you ?
 
my dormmate and close friend since form 4 at TikL
>> naik la moto elok2,weehuu..
 
Say something for person no.5 
do this tag
>> tu je la nak cakap.hahaha

no.3 is in relationship with ?
em.tanya dia sendiri.kan aqqi kan?? =]
 
How about no.2 ?
my best friend since primary school SkTsm(2)

The fact about 5 people that you tag..

Ecah:dulu suka buat muncung tapi sekarang ni da pandai senyum,
sapa la yang ajar.hehe..keep it up girl.you have sweet smile.

ilien:huh.memang peminat tegar artis korea.happy-go-lucky orangnye.jaga diri tau lin.jangan sampai migrain lagi =]

Aqqi:ni jumpa masa kat fb.kenal dari skola rendah.memang emo orangnye, nakal giler masa dulu tapi hati mesti la baek kan =]

Fify:classmate yang kecoh dan dia bahagia bersama yang tersayang.ehem3.famili..

Jijah:crazy girl.sedang mengikuti jejak dr.naim.hah!kumpol kamera banyak2..snap my sweet pic.lalala~

pada insan2 bertuah yang kena tag tu copy paste je soalan2 tadi
[kalo tak nak buat tak pe lah.saya memahami anda]
wahahah.poyoznya ayat =P
baeklah.sampai sini dulu..

[kipas-susah-mati kakashi sensei]

6 comments:

RiangRiang said...

hoho...crazy girl ae..hehe i loikeeeeeeee!!!
bkn skrg la nk kumpul...dh keje nt bru bley..hoho

hiDAyah_muRNi said...

@RiangRiang hok ala.beres2.bole mintak tips kat dr. haha

atOn said...

@};- weeeee~
hepi nye bile tgk mun hepi..hahaha~
ur welcome mun.. :)

[wow!! kipas susah mati?! hahaha]

hiDAyah_muRNi said...

@atOn ya!kerana saya peminat tegar beliau.wahahah

ayuwandira azmi said...

6 amanah 2005

ayuwandira azmi said...

spe ta kasi info sket plzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting