10 June 2010

Perlu ke ada debaran??

salam..
tajok kali ni penuh mendebarkan
kenapa?
sebab?
perlu ke? 
pasal result nak kuar la


ramai memberku yang cuak dengan pengumuman ni
tapi
kenapa diri ini tak rase ape2
huh!
[tak ade perasaan langsung.dush!]
adoi~ bukan macam tu
cume akan menggelabah bila mase tu betol2 da berlaku
bila nak klik kat student portal 
then examination result
hah! cuak woo!
tawakal je la dapat baper


result sem 1 mesti djadikan pengajaran!
insyaAllah..sem 2 ad peningkatan
pandai ke tak pandai ke
tak nak dijadikan isu
itu bergantung dengan doa,usaha,tawakal masing2
bagi anda 
perlu ke ada debaran?


 [naper x rase berdebar lagi ni??
lambat la reaction..huhu~ ]

2 comments:

atOn said...

haih...same la kite murni ooii..
skrg xde perasaan lagi..
tapi, bile da klik 'login' kat student portal tu..
jantung ni mmg da mcm bunyi org main gongga..
hahaha~ :)

hiDAyah_muRNi said...

@atOn
hahaha
susa tol nak masok
malas r nak cek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting