02 December 2010

OST Ayoub - Sepi (6ixth Sense)

salam
sekarang ni lambat betul layan cerita kat tv. malam semalam tetibe tengok tv3 Samarinda cerita Ayoub. apa yang menarik mata untuk tengok adalah ada Iqram Dinzly berlakon jadi orang baik ok. sangat baik yang amat menyayangi mak beliau. sedikit touching di situ. hu~ apa lagi. dok je le depan tv tu sampai abis cerita. best! korang pun bole layan cerita ni kat tv3 hari selasa - khamis pukul 10.30 malam. sinopsis bole baca kat sini. soundtrack pun best. 

 sumber : mr.google

[nak dengar dan download lagu bole klik kat tajuk lagu]

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini menatap engkau menangis sepi

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

[baba bawak balik makanan. sedapnye bau. nak makan. jom lunch!]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting