21 December 2010

Teringin Nak Tinggal Di Rumah Bawah Tanah ??

Assalamualaikum & selamat malam.

Baru habis tengok cerita Ayoub kat tv3. Zhafril dituduh bunuh pak cik man. Sekarang. Adakah korang pernah teringin nak tinggal kat rumah bawah tanah?? Ataupun korang sekarang ni pun dah dok dalam rumah bawah tanah..  suka sangat nak kongsi dengan korang apa yang dijumpai tadi. 


gambar kat atas dari sini [ klik ] nampak macam wow bestnya rumah bawah tanah kan. tapi korang jangan risau.. dari tanah kita dijadikan oleh Allah dan kepada tanah juga akhirnya kita dikembalikan. kita di dunia ni perlu isi bekalan untuk waktu itu dan hari kebangkitan. diri ini masih banyak kekurangan..

10 comments:

aisYah (", said...

murni sesuai d0k dlm gua..
haha :)

hiDAyah_muRNi said...

@aisYah (", mhahaha. jom ecah teman..

nub said...

lau ceqq duet banyak,da lama ceqq buat rumah cmtu..

bhahaha

Sudir Suichi said...

waahh...cantik tau rumah tu.. tapi kat msia ni mc x sesuai le sb kite ni panaaaas.. haha

hiDAyah_muRNi said...

@nub wah. da nampak da impian tu.. (>_<)

hiDAyah_muRNi said...

@Sudir Suichi kalo rumah tu ada air-cond.. ahak..

ANATI SOKI said...

wa... best!!! rumah cmni!!! kat atas jadik luas je. boleh buat padang bola

hiDAyah_muRNi said...

@ANATI SOKI hahak. bole suruh player m'sia main situ..

Ainismaira said...

mesti sejuk umah bwh tanah ni.. hehe..

hiDAyah_muRNi said...

@Ainismaira aha. sejuk macam sekarang..hujan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Malaysia Web Hosting